De lássuk csak, mi is az az Ügynök?
a) a befektetési szolgáltatóval, illetőleg árutőzsdei szolgáltatóval kötött szerződés alapján, annak nevében, felelősségére és kockázatára eljáró személy, aki/amely a befektetési szolgáltató, illetőleg az árutőzsdei szolgáltató bizományosi, illetőleg kereskedelmi tevékenységét megbízási szerződés alapján végzi és ennek során az ügyfél pénzét és egyéb eszközét kezeli; b) az a személy, aki/amely a befektetési szolgáltató, illetőleg az árutőzsdei szolgáltató bizományosi, illetőleg kereskedelmi tevékenységét elősegítő tevékenységet végez c) A biztosító megbízottjaként tevékenykedő biztosításközvetítő. A biztosítóval létesített munkaviszony vagy megbízási szerződés alapján dolgozik. Csak az ajánlat, illetőleg a biztosítási díj átvételére jogosult, a szerződés megkötésére azonban nem! Megbízotti minőségben való károkozásáért a biztosító felelős (Forrás: mimi.hu) Néhány kevésbé hivatalos: d) ...az ajtón kidobom, bejön az ablakon!!! e) ...csak rám akar tukmálni valamit!Biztos ez is eladni akar! f) ...nem fizetnek semmit, csak átvernek, belekényszerítenek a vállalkozóságba, aztán nem is kapok érte semmit! Stb.... Alapjában véve egyik hivatalos jellemzéssel sincs semmi gond, de azt a tevékenységet, amelyet a velem dolgozó kollégák végeznek, nem írják le pontosan. A további három (és még sorolhatnám hány) pedig az a vélemény, amiért ez a honlap született! De akkor mit is csinál egy Ügynök, vagy ahogy én hívom Tanácsadó? A jó Tanácsadó ismérvei: 1. Központja az Ügyfél, általa lesz Valaki! Ha van már Ügyfél, indul a kapcsolatépítés- ha egy Ügyfél van, abból jön a többi is, hiszen ha az az egy elégedett volt, szívesen ajánlja másnak is! 2. Jött az Ügyfél, de el is mehet, ha nem vigyázunk rá! Így tehát a jó Tanácsadó legnagyobb feladata az Ügyfél "megnyerése" mellett a megtartása! Ezt különbözőképpen lehet művelni, de legegyszerűbb tiszta, érthető kommunikációval és megfelelő segítőkész, empatikus hozzáállással. 3. Szakmai tanács- kell, hiszen az Ügyfelünk sem lexikon (vagy csak kicsit)! A jó Tanácsadó, nos, a nevében is benne van, tanácsot ad, méghozzá a megfelelő időben és az adott élethelyzetnek megfelelőt! Ezt hogyan teszi? Kérdezi az Ügyfelet, hiszen meg akarja ismerni mind a személyét, mind pedig a ! Hogyan kérdezi? Jól!:) Viccet félretéve úgy, hogy Ügyfelünk ne vallatásnak gondolja, hanem őszitén tudjon válaszolni. Ez csak egy rövid összefoglalása annak, mi is a Tanácsadó munkája. A másik kérdés: Én hogyan tudom ezt csinálni? Ehhez csak a saját példámat tudom elmondani, persze röviden: - nem ezt tanultam, előtte teljesen más területen, alkalmazottként dolgoztam, kiszolgáltatva kis -és közepes vállalkozások kénye-kedvének - nem hallottam sokat a biztosítókról, legfeljebb annyit, amennyit a saját biztosításomról tudtam - volt egy motivációm: dolgozni akartam, mégpedig úgy, hogy megbecsüljék a munkámat, keressek jól és ne kelljen attól félnem, hogy elküldenek egy "kedvezőtlen széljárás" miatt - és még valami: kíváncsi voltam, mert érdekelt a pénzügyek világa - ami pedig az általános kérdés: hogyan vettem rá magam a vállalkozói létre? Nos, ismerem minden jó és kevésbé jó oldalát is, de a jó oldal még mindig vezet! Amit keresni tudtam, abból adózás után is több maradt, mint amit alkalmazottként kerestem addig. Hogy miért lettem végül mégis vezető? 1. Vonzott a kihívás! 2. Szeretek emberekkel dolgozni, átadni a tudásom, segíteni Őket abban, hogy egy jó karriert építsenek maguknak! 3. Volt célom: egy saját csapatot akartam! Ez a csapat viszont sosem lesz elég nagy, így továbbra is keresem azokat, akik rendelkeznek elegendő kitartással, lendületesen, tudásuk legjavát adva képesek dolgozni, szeretik az embereket és nem félnek a kihívásoktól! Ha Ön, kedves Olvasó e rövidke ismertető után kedvet érez ahhoz, hogy velem dolgozzon, egy percig se habozzon, jelentkezzen a Kapcsolat oldalon található elérhetőségek valamelyikén!